21.4.2007 | 18:37
Matur
Hvernig í lífinu er hægt að vera ennþá svöng eftir að hafa borðað bæði banana og epli á innan við klukkutíma?
Já það eru sko flóknar spurningar sem þarf að svara í þessum próflestri...
Annars er þetta í fréttum:
- The ability of the brand extension to contribute to the parent brand equity will depend on how compelling the evidence is concerning the corresponding attribute or benefit association in the extension context, relevant or diagnostic the extension evidence is concerning the attribute or benefit for the parent brand, and how strong existing attribute or benefit associations are held in consumer memory for the parent brand...
- In the abstract, brand awareness is created by increasing the familiarity of the brand through repeated exposure, although this is generally more effective for brand recognition than for brand recall...
- The brand value chain is a structured approach to assessing the sources and outcomes of brand equity and the manner by which marketing activities create brand value...
- Customer-based brand equity occurs when the consumer has high level of awareness and familiarity with the brand and holds some strong, favourable and unique brand associations in memory...
Meira síðar...
Heimsóknir
Flettingar
- Í dag (21.11.): 0
- Sl. sólarhring:
- Sl. viku: 1
- Frá upphafi: 0
Annað
- Innlit í dag: 0
- Innlit sl. viku: 1
- Gestir í dag: 0
- IP-tölur í dag: 0
Uppfært á 3 mín. fresti.
Skýringar
Athugasemdir
Mér finnst ljóskan flottari en gríslan
Yngvi Högnason, 21.4.2007 kl. 22:50
En ef það er ljóskugrísla? Er það flottara?
Helga Dögg, 22.4.2007 kl. 12:23
Bæta við athugasemd [Innskráning]
Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.